Canon Pixma iP4200 Review

alex1987 27 februari 2006, laatste update op 28 februari 2006, 415 views

Canon Pixma iP4200

Pluspunten

• Extra papierlade
  • Eenvoudige invoer van 10x15 papier
  • Losse Inktcartridges
  • Ingebouwde Adapter

Minpunten

• Geen USB-Kabel

Inktverbruik Score: 5
Muziekweergave Score: 5
Afdruksnelheid Score: 5
Drivers en stabiliteit Score: 5
De Pixma IP4200 is een zeer goede printer.
de kwaliteit is perfect met foto's en ook bij gewone kleuren afdrukken met tekst.
de snelheid vind ik zeer goed want ter vergelijking met mijn vorige epson foto printer is deze veel sneller.
de drivers en extra programma's werken goed samen met de printer en het printen van foto's is op deze manier erg makkelijk.

de printer heeft ook een groot voordeel met de losse inktcartridges zodat je niet meteen alle kleur hoeft te vervangen als bijvoorbeeld de blauwe inkt op is.

ik ben zeer tevreden over de printer en raad hem zeker aan als je op zoek ben naar een kwalitatief goede foto printer.

Heb jij ook een Canon Pixma iP4200?