ZTE Axon 10 Pro Blauw

Specificaties 6,47" • 2340x1080 • 128GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

ZTE Axon 10 Pro Blauw Review

Janine3Newbie 23 augustus 2019, 422 views Product gekocht

ZTE Axon 10 Pro Blauw

Helder scherm, goede accuduur, goede prijs/kwaliteit verhouding

Pluspunten

• Accuduur, ik kan een dag intensief games spelen, met scherm op 100% helderheid
  • Beeldscherm heldere, mooie kleuren
  • Schone android installatie
  • Veel opslagruimte
  • Snelle reactie op input

Minpunten

• Grootte, net iets te lang
  • Glad, je hebt een hoesje nodig
  • weinig over te vinden in NL & support
  • USB connectie: soms blijft deze vragen welke functionaliteit je wilt gebruiken, bijv bij aansluiten op je autoradio via usb
  • Even wennen aan de iets andere instellingen dan andere android telefoons

Een telefoon die in NL weinig gebruikt wordt, zonde eigenlijk. Ik vind dat deze telefoon zich prima kan meten met zijn android maatjes van Huawei, Samsung etc. Een hele fijne android versie, minimale bloatware, goede camera voor en achter. Lange batterijduur, ik speel Pokemon Go, 6 uur scherm op 100% en intensief spelen, meerdere apps open etc, het slaat een deuk, maar mijn telefoon loopt zeker niet leeg, ik kan er ruim een dag intensief mee bezig zijn, zonder dat hij leeg gaat. Ideaal!
Ik vind de telefoon wat lang, dat is net onhandig. De telefoon is te glad, je hebt een hoesje echt nodig. In NL in een winkel zul je die niet vinden. Maar goed, een ieder die dit leest, is online savvy genoeg om een hoesje te kopen neem ik aan ;)

Ik heb deze telefoon nu ruim een maand, ja, de instellingen werken net even anders, maar anders dan dat, niets dan lof voor deze telefoon en zeker voor deze prijs!

Heb jij ook een ZTE Axon 10 Pro Blauw?