Specificaties 10,1" (1024x600), 250GB (hdd) - Bekijk alle specificaties

Samsung N140-JA01NL Review

TheYediNewbie 17 mei 2010, 395 views

Samsung N140-JA01NL

Pluspunten

• Grote toetsen
  • Makkelijk Back-up
  • Zeer handig om mee te nemen
  • Accu gaat lang mee

Minpunten

• Opstarten

Heb deze laptop nu bijna 2 week in bezit.Ik gebruik hem voor internetten, mail en tekstverwerken. Heb de laptop gekozen omdat mensen goed reageren op deze laptop ook op de voorganger. De laptop ziet er goed uit is wat vinger gevoelig aan de bovenkant, je hebt de neiging om telkens een doekje er overheen te halen. Neem mijn laptop altijd mee naar klanten. Omdat de laptop zo klein is kan hij makkelijk in mijn verkoop map ideaal.

Verders de knoppen zijn lekker groot groter dan ik had verwacht, Het opstarten duurt even daarom zet ik hem ook altijd in slaap stand en nooit uit, omdat ik hem de hele dag nodig heb.

Werk met deze Laptop veel in de auto, voor internet heb ik echt iets makkelijks gevonden, kan gewoon via mijn htc touch pro2 internetten echt super snel af en toe sneller dan thuis als je vol bereik hebt, echt ideaal. Hoef je dus geen extra abonnement af te sluiten met een dongel.

Heb zelf gekozen voor de 250 gb versie, omdat er 40 gb af gaat voor back-up, wat erg makkelijk werkt.
Ga wel volgende maand een 2g kaartje erin doen, om te zorgen dat de laptop toch nog iets sneller is.

De pro. die ik erop hebt staan zijn Office 2007 en AVG. Verders de standaard zooi eraf gegooid. Back-up gaat ook heel makkelijk met het programma van Samsung zelf.

Dus als je een leuke laptop met 2jaar garantie wilt hebben zou ik zeker deze nemen, heb zelf 2 maanden lopen zoeken en doen, dus gewoon doen.

Heb de laptop via Laptopshop.nl gekocht ging echt snel en goed.

Heb jij ook een Samsung N140-JA01NL?

Is tethering toegestaan in elk abbo in NL?

en met een 2g kaartje bedoel je een rammodule van 2 Gb ofzo? :) Wat foto's doen het altijd goed..
De spelling in deze review kan stukken beter, verder is het belangrijk om specifieke features te noemen die standaard bij de laptop aanwezig zijn (accuduur bijvoorbeeld).
Lezers maakt het niet zo heel veel uit wat je gaat doen met de laptop en waar je hem voor hebt gebruikt, graag dat deel dus schrappen ;).
welke versie van Windows 7 heb je gebruikt?