Sony WF-1000XM3 (Zilver)

Specificaties In-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Sony WF-1000XM3 (Zilver) Review

MeelanorNewbie 13 augustus 2019, 305 views

Sony WF-1000XM3 (Zilver)

Super fijne noise cancelling ik heb geen "last" meer van mijn kletsende collega's als ik even door wil werken. Of het comfortabel is hangt af van je oren, mijn linkeroor kan ik hem de hele dag inhouden, rechts niet. Verder mooi en functioneel design

Pluspunten

• Noise cancelling
  • Geluidskwaliteit
  • Google assistent

Minpunten

• Prijzig
  • Comfort per persoon afhankelijk

Eerste indruk: De oordopjes komen in een mooi vormgegeven verpakking en ze worden geleverd met een hele chique oplader (die tevens dienste doet als powerbank! Na 10 min laden kun je weer 90 min door) Er ook worden verschillende maten en materialen oordopjes bijgeleverd. De beige kleur doet helaas een beetje denken aan een gehoorapparaat, maar de dopjes zien er opzich wel mooi uit.

Gebruik: Na een moeizame start, de oordopjes gingen pas aan nadat ik ze even in de lader had gedaan en het pairen met een laptop is me tot nu toe nog niet naar tevredenheid gelukt. Hij schoot naar voice modus waardoor t geluid erg blikkerig/mono is.
Maar... het pairen met mijn samsung telefoon ging daarentegen erg makkelijk. Helemaal toen ik de app had gedownload.
En wat een positieve verassing was de noice cancelling! Ik werk in een kantoorruimte met veel mensen om me heen en soms wil je even geconcentreerd werken. Nou hij komt zijn belofte na, omgevingsgeluiden worden echt super goed gedempt. En ook de kwaliteit van het geluid is echt super, je moet alleen wel even de juiste maat oordopjes vinden die goed afsluiten en blijven zitten. Zodat er een mooie volle klank uit komt.

Comfort: Toegegeven ze zitten best comfortabel, ze zijn nog vrij licht, maar een hele dag dragen... daar worden mijn oren niet gelukkig van.
De bediening is verder erg prettig. En er zitten slimme functies op, zoals dat de oordopjes de muziek automatisch pauzeren als je er een of allebei uitdoet. (Dit kun je ook aanpassen als je niet prettig vind)

Een leuke extra feature bij de oordopjes is de google assistent, je kunt vragen stellen zoals bijv wat wordt het weer, of er file staat etc.
Tevens leest ze je meldingen voor en je kunt ook antwoorden op berichtjes zonder je telefoon te pakken.

Prijs-kwaliteit, tja ik blijf het een hoop geld vinden voor oordopjes maar ik begrijp dat de nieuwste technieken worden gebruikt en dat dat ook wat waard is.

Hij doet ieg wat hij beloofd en meer!

Heb jij ook een Sony WF-1000XM3 (Zilver)?