Specificaties Full HD met 10x opt. zoom - Bekijk alle specificaties

Sony Handycam HDR-HC9E Zwart Review

vengeance57 15 mei 2010, 562 views

Sony Handycam HDR-HC9E Zwart

Pluspunten

• ligt goed in de hand. heeft een goed gewicht, waardoor hij stabiel in de hand licht. goede kleuren, een scherp beeld

Minpunten

• beperkte zoom, de zoeker is niet draaibaar,waardoor het lastig is om bij veel zonlicht de zoeker te gebruiken.

Beeldweergave Score: 4
Opnamekwaliteit Score: 5
Features Score: 4
Design & bouwkwaliteit Score: 4
ik heb deze camera al 1 jaar, en ben erg tevreden over het gebruiksgemak en de kwaliteit van de opnames.
De scherpte is erg goed. De beeldkwaliteit van het videoscherm is erg goed, alleen het kontrast mag wat beter zijn. in de automaat stand zijn de kleuren wat flets. de 10x zoom en 20x digitaal vind ik wat aan de magere kant. De camera wordt niet onder windows 7 goed herkent, hij wordt wel herkent maar werkt dan verder niet. ik moet weer terug naar vista of xp.

Heb jij ook een Sony Handycam HDR-HC9E Zwart?