Transcend JetFlash 790 64GB Zwart Review

whitteydefries 8 augustus 2019, laatste update op 8 augustus 2019, 231 views Product gekocht

Transcend JetFlash 790 64GB Zwart

Had een vlottere stick nodig voor muziekbestanden, een kleine tegenvaller

Pluspunten

• goedkoop

Minpunten

• Voelt gammel en erg goedkoop aan
  • Schrijfsnelheid laat te wensen over

Stick online aangeschaft als vervanging voor mijn oude Toshiba USB 2.0 stick.

Gelijk maar getest:

Mijn manier van testen is simpel, 1 groot bestand, (2,1GB film, AVI) en 1 map met een kleine 250 bestanden (1,10GB foto's, JPEG) en in verkenner kijken hoe de overdracht is.

Gebruikt systeem is een I5-8500, 8GB Ram op een Asrock B360M-HDV bord.
Gebruikte SSD is een Samsung 860 EVO

Kopieren van foto's:
SSD-> USBstick 3-25 MB/s, erg schommelend met een uitschieter naar 32 MB/s
HDD-> USBStick 3-25 MB/s, erg schommelend met een uitschieter naar 32 MB/s

Mijn conclusie:

Een redelijk vlotte stick, snel lezen , matig schijven.
De stick voldoet, maar het schommelend schrijven maakt me niet erg blij ...

Heb jij ook een Transcend JetFlash 790 64GB Zwart?