Fujifilm X-T30 + XF 18-55mm Zwart

Specificaties Losse body • 26,1MP sensor • WiFi - Bekijk alle specificaties

Fujifilm X-T30 + XF 18-55mm Zwart Review

Valentijn86 6 augustus 2019, 400 views Product gekocht

Fujifilm X-T30 + XF 18-55mm Zwart

Tot op heden maakte ik gebruik van een spiegelreflex. Nu overstap gemaakt naar een systeemcamera. Na verschillende reviews gekozen voor deze van Fujifilm en dat bevalt uitstekend. De camera stelt snel scherp en de instellingen zijn snel te doorgronden. Prestaties zowel op gebied van fotografie als video zijn erg goed.

Pluspunten

• Bouwkwaliteit
  • Kwaliteit bij minder licht
  • App

Minpunten

• Geen externe acculader meegeleverd
  • LCD scherm kon flexibeler

Snelheid en automatiek Score: 4
Batterijduur Score: 4
Eigenlijk kan ik mij volledig vinden in de review van dpreview.com. Voor een uitgebreide review verwijs ik dan ook naar hen door.

Heb jij ook een Fujifilm X-T30 + XF 18-55mm Zwart?