Specificaties Radiogestuurde muis en 880dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Logitech VX Nano Review

gloedjoepNewbie 14 mei 2010, laatste update op 14 mei 2010, 372 views

Logitech VX Nano

Pluspunten

• uitstekende drivers
  • ligt lekker in de hand
  • goede klik eigenschappen

Minpunten

• geen middlebutton functie onder het scrolllwheel

Op zich een supermuis, echter het ontbreken van een switch onder het scrollwieltje was voor mij een reden er zelf een onder te plaatsen. Inmiddels beschik ik ook over een Anywhere MX muis. Werkt goed alleen balen dat er nog steeds geen middelklik onder het wieltje zit. Ik zit er nu aan te denken om het printje en de optische sensor van mijn Anywhere MX te verplaatsen maar mijn VX Nano. In mijn geval is de ergonomie van de nano beter, evenals de left/right buttons. De optische sensor van de MX werkt wel beter op ondergronden waar geen muismat gebruikt wordt. (zoals nu het geval bij mijn nieuwe HTPC)

Heb jij ook een Logitech VX Nano?