Specificaties 17" (1440x900), 250GB (hdd) - Bekijk alle specificaties

Toshiba Satellite L350-24L Review

Skeltjers 14 mei 2010, laatste update op 14 mei 2010, 381 views

Toshiba Satellite L350-24L

Pluspunten

• Bijna nooit geluid van fan/computer
  • Groot scherm
  • Goedkoop
  • Webcam+microfoon

Minpunten

• Slechte videokaart
  • Een processor die aan de slechte kant is
  • Moeilijk een laptoptas voor te vinden
  • Beetje korte accuduur (3 uur als je een beetje msnt)

Dit is mijn eerste review, heb niet zoveel verstand van computer maar wat basis dingen weet ik wel, dus hoop op goede tips in de comments :P

De laptop is een redelijk goede laptop, maar voor bepaalde doeleinden is hij eigenlijk niet geschikt. Als je een goede werk-computer wil hebben voor een niet al te hoge prijs, dan is deze laptop (nouja hij is nu al aardig oud, maar nog niet geweldig slecht) echt iets voor jou.

Maar wil je echter gamen, dan is deze laptop niet aangeraden. Door de videokaart (videokaart.... het is een ge´ntegreerde op het moederbord, en niet eens een goede: Mobile Intel(R) 45 Express Chipset Family (Microsoft Corporation - WDDM 1.1) (als het goed is is dit de videokaart) is het niet mogelijk om veel erop te gamen. Ik kan StarCraft II bŔta met alles op laag spelen met problemen, maar met oudere spellen zoals Lost Planet heb ik problemen (3FPS).

Qua performance voor de rest: Hij maakt bijna geen geluid, tenzij je hem op een odnergrond zet waar de warmte niet goed weg kan, dan gaat de fan harder draaien en kan je irritant vinden, maar is nog niet heel erg veel geluid.
Het beeldscherm dat 17.4 inch is vind ik ook helemaal geweldig, ik hou wel van een fijn, groot
breedbeeldscherm (Voor een laptop).
Verder heb ik wat mensen gehoord dat de 1.8GHz van de processor nog een beetje teleurstellend was, maar ik heb er niet zoveel last van.
Verder sjouw ik mijn laptop bijna overal mee naartoe en na een jaar of 2 is er nog niks mis mee, geen deuken ofzo dus dat is ook goed.

Nouja veel andere doeleinden dan gamen of voor je werk kan ik niet verzinnen dus ik denk dat dit duidelijk genoeg is. Een redelijke laptop voor een mooie prijs dat is deze laptop voor mij. Ik hoop dat je iets aan deze laptop/review hebt.

Heb jij ook een Toshiba Satellite L350-24L?