Specificaties 2.1-set met een totaal vermogen van 20 Watt RMS - Bekijk alle specificaties

Labtec Pulse 485 Review

JTA 13 mei 2010, 247 views

Labtec Pulse 485

Pluspunten

• Geluidskwaliteit, zowel pop als klassiek

Minpunten

• Nog niets gevonden

Mid- en hoogweergave Score: 4
Basweergave Score: 4
Film/gameweergave Score: 5
Muziekweergave Score: 5
Opvallend goede kwaliteit prijsverhouding, de geluidskwaliteit is zeer goed vooral voor deze zeer lage prijs.
Ik heb het setje al 6 jaar en het ze zijn nog steeds niet stuk.

Je kunt ze vergelijken met een setje van een ander merk van 120 euro. Alleen Labtech doet niet aan marketing daarom zijn ze zo goedkoop.

Het laat helaas wel zien dat de moderne consument niet kritisch is, of door de bomen het bos niet meer ziet.
Logitech verkoopt 100 x zoveel setjes, puur vanwege de marketing en het geluid van Logitech is minder en dan ook niet de klachten over ploppende speakertjes niet te vergeten.

Het is het beste de speakertjes onder je tafel te monteren en dan naar buiten te richten, niet rechtstreeks richting je oor. (maar dat geld voor bijna alle setjes)

Ik denk dat Logitech Labtec daarom heeft opgekocht, om het weer langzaam te laten uitsterven. Het wordt door steeds minder winkels verkocht.

Heb jij ook een Labtec Pulse 485?

Eigenlijk ben ik het hier wel mee eens, ik heb dit setje ook al zeer geruime tijd. En voor mijn gevoel krijg ik er nog prima geluid uit! Vele malen gedacht om een nieuw setje te halen, maar ze zijn niet kapot te krijgen!