Acer Chromebook R 13 CB5-312T-K7SP

Specificaties 13,3" • 1920x1080 (Full HD) • 64GB • Overig - Bekijk alle specificaties

Acer Chromebook R 13 CB5-312T-K7SP Review

laurensios 26 juli 2019, 285 views Product gekocht

Acer Chromebook R 13 CB5-312T-K7SP

Prima chromebook voor dagelijkse werk en studeertaken. Het touchscreen werkt prima, maar heeft voor mij weinig toegevoegde waarde, achteraf gezien had ik lievere een chromebook zonder touchscreen gehad. Zoals een andere review al schrijft: het ding is niet handig om als tablet te gebruiken.

Pluspunten

• goede bouwkwaliteit
  • Snel aan het werk

Minpunten

• Touchscreen heeft geen toegevoegde waarde

Prima chromebook voor dagelijkse werk en studeertaken.

Het scherm is net te groot om fijn op schoot te houden, daarnaast heb je ook 1,5 kilo vast. Uiteindelijk zorgt dit voor onprettige kijkhoeken, ook de andere standen zoals 'tent' en 'display' zijn in het dagelijkse gebruik niet heel gemakkelijk. Vooral in tent modus voelt het apparaat soms onstabiel aan, zelf op tafel verschuift de laptop nog wel eens.

Heb jij ook een Acer Chromebook R 13 CB5-312T-K7SP?