Corsair Gaming K55 RGB (Qwerty US)

Specificaties Bedraad Qwerty met Dome switch toetsen - Bekijk alle specificaties

Corsair Gaming K55 RGB (Qwerty US) Review

Dneb 15 juli 2019, 194 views Product gekregen

Corsair Gaming K55 RGB (Qwerty US)

Goede kwaliteit en veel mogelijk heden

Pluspunten

• Lichtjes goed afstelbaar
  • pols steun
  • Veel toetsen

Minpunten

• Toetsen klinken hard

Ik heb dit toetsen bord ooit gekregen van mijn broer (Businessra) omdat hij een andere had gekocht. Zelf ben ik heel blij met dit toetsen bord op een paar dingen na.

Plus punten:
+Veel toetsen, ruime keus voor snel toetsen tijden het gamen
+De lichtjes van het toetsenbord zijn goed afstel baar
+Pols steun zorgt ervoor dat je polsen genoeg rust hebben tijdens het gamen of lange teksten typen
+Kabel lengte is ook ideaal om de kabel mooi weg te werken

Min Punten:
-De toetsen klinken hard, misschien ligt het aan mijn toetsen bord omdat hij 3e hands is of omdat ik er hard op tik
-Om de lichtjes te afstellen moet je een programma dowloaden

Heb jij ook een Corsair Gaming K55 RGB (Qwerty US)?