Dell UltraSharp U2719D Zilver, Zwart

Specificaties 27" • 2560x1440 (Quad HD) • 60Hz • IPS • 5ms - Bekijk alle specificaties

Dell UltraSharp U2719D Zilver, Zwart Review

SaturN 11 juli 2019, laatste update op 11 juli 2019, 561 views Product gekocht

Dell UltraSharp U2719D Zilver, Zwart

De Dell U2719D is een net, zakelijk scherm en dat doet ie prima

Pluspunten

• Strak ontwerp
  • Bijna randloos
  • Gangbare aansluitingen aanwezig
  • Factory calibrated scherm

Minpunten

• Geen speakers
  • Geen USB-C

De Dell UltraSharp U2719D is een strak vormgegeven monitor die zich richt op de zakelijk markt omdat het qua gaming features ontbreekt. Het scherm is zo goed als randloos. Wat Dell mooi heeft gemaakt is dat het oppervlakte gelijk loopt met de smalle bezel, dit ziet er strak uit. De monitor is in alle richtingen verstelbaar, hoogte, kantelen, draaien plus portretmodus.

Qua aansluitingen is het prima, maar niet heel uitgebreid. Met een Displayport in/out, HDMI en een USB hub moet je het doen. Jammer dat er geen USB-C poortje is toegevoegd. Het scherm is vanuit de fabriek gecalibreerd, het rapport wordt in de doos meegeleverd.

De resolutie van 2560x1440 op een oppervlakte van 27 inch is een prettige mix. Niet lomp groot en toch een goede pixeldichtheid. Ik heb geen apparatuur om het scherm te meten maar op het oog zijn de kleuren op orde, het scherm zelf heeft een matte afwerking.

Verder levert Dell een Displayport en USB kabel mee.

Prijs/kwaliteit technisch is het een heel net doorsnee scherm.

Heb jij ook een Dell UltraSharp U2719D Zilver, Zwart?

Hoe is bij jou de backlight bleeding, zwartwaardes en contrast? Ik heb de mijne geretourneerd, en vraag me af of ik toevallig een slecht exemplaar heb gehad of dat ze allemaal zo slecht zijn.

De 32 inch 4k versie schijnt namelijk ook al dezelfde problemen te hebben. Erg jammer want de looks/design van de monitor zijn echt top. Had dit niet van Dell verwacht.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Cartech