1 review

Noctua NA-SYC1 4-Pin Y-SPlit Cable (set van 2) Zwart

€ 7,99
Specificaties PWM 4-pin naar PWM 4-pin (x2) • 11,5cm - Bekijk alle specificaties

Noctua NA-SYC1 4-Pin Y-SPlit Cable (set van 2) Zwart Review

SiGNe 7 juli 2019, laatste update op 7 juli 2019, 332 views Product gekocht

Noctua NA-SYC1 4-Pin Y-SPlit Cable (set van 2) Zwart

Simpel kabeltje om 2 4-pins fans aan te sluiten op 1 connector.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Uiterlijk
  • Functioneel
  • Stil

Minpunten

• geen

Het is maar een simpel kabeltje zou je zeggen maar zo'n simpel kabeltje weet Noctua naar een hoger nivo te brengen door de uitstekende bouwkwaliteit.
De kabels zijn mooi afgewerkt met een rubber sleeve en je krijgt zelfs bij de krimpkabels het gevoel dat die met zorg en precisie zijn gemonteerd.
Noctua weet hoe ze zelfs een simpel kabeltje mooi kunnen maken.

In mijn systeem gebruk ik de splitter om 2 Noctua NF-S12B redux-1200 PWM fans aan te sturen.
Deze koelen mijn 2 drive bays met elk 3 schijven, door de splitter te gebruiken scheelt het een aansluitpunt op mijn moederbord en aangezien beide fans toch precies hetzelfde moeten doen is het handig dat ze dan ook beiden hetzelfde aantal toeren draaien.

Heb jij ook een Noctua NA-SYC1 4-Pin Y-SPlit Cable (set van 2) Zwart?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.