Roland RIC-G5 Grijs, Zwart Review

1228248 3 juli 2019, laatste update op 3 juli 2019, 200 views Product gekocht

Roland RIC-G5 Grijs, Zwart

Stevig product voor een faire prijs. Met deze kabel zit je meteen goed. Zowel de vergulden stekkers als de kabel zelf, met de nylon buitenmantel, voelen robuust aan. De kabel is hierdoor iets stugger dan een kabel met standaard buitenmantel. Dit hoeft zeker geen nadeel te zijn. Is een topper.

Pluspunten

• Robuust gebouwd
  • Geeft geen storing

Minpunten

• behuizing stekker niet los te draaien

Deze kabel is gekocht om te gebruiken met een AKAI Ewi4000s. Voordien had ik steeds standaardkabels, maar deze gaven na verloop van tijd storing.
Daar heb ik bij deze kabels totaal geen last van!

Dankzij de nylon buitenmantel voelen ze zeer stevig aan. Hierdoor zijn ze echter ook wat stugger, hetgeen niet persé een nadeel hoeft te zijn.

Als ik dan toch een klein nadeel zou moeten noemen, dan is het dat je de behuizing van de stekker niet los kan draaien. Als er dan toch ooit iets mis zou gaan met de kabel, dan moet je hem meteen volledig vervangen.

Al bij al is dit een topkabel voor een faire prijs!

Heb jij ook een Roland RIC-G5 Grijs, Zwart?