Fossil FTW6022P Wit (Roze)

Specificaties Android compatibel - Bekijk alle specificaties

Fossil FTW6022P Wit (Roze) Review

Jitske1980Newbie 2 juli 2019, 168 views Product geleend

Fossil FTW6022P Wit (Roze)

Een prachtig Horloge om te zien.Batterij jammer genoeg snel leeg. Welke leuke sport opties

Pluspunten

• design

Minpunten

• batterij duur

Een prachtig Horloge om te zien. Meteen verliefd. Naast dit horloge heb ik voor het werk een aparte smartwach. Daardoor kon ik goed vergelijken. Dit horloge had ik niet gehele dag om. Als ik thuis was heb ik hem gedragen en ik vond dat de batterij erg snel leeg ging. Wel allemaal functies uitgezet, maar dan nog een dikke dag en hij is leeg. Dat vind ik zelf erg jammer. Vooral omdat hij er zo mooi uit ziet om een dames pols. Verdere functies zoals stappen teller ed vind ik erg fijn. Dit werkte optimaal.
Het ontvangen van Whatsapp berichtjes vond ik ook erg prettig, wel jammer dat je niet meer opties als reactie opties hebt, alleen : Ja, Nee of lachende smiley

Heb jij ook een Fossil FTW6022P Wit (Roze)?