HTC Desire Bruin Review

harmdeniNewbie 10 mei 2010, laatste update op 10 mei 2010, 885 views

HTC Desire Bruin

Pluspunten

• krachtige processor
  • groot scherm
  • android 2.1
  • htc sync

Minpunten

• accu is wat magertjes

Na de telefoon gekocht te hebben moest de accu voor 3 uur opgeladen worden en daarna kon je hem gelijk gebruiken. De standaard instellingen zijn zo dat het erg makkelijk is om wegwijs te worden in het systeem.

De snelle processor zorgt ervoor dat het bladeren en het opstarten van programma's zeer vlot gaat. Hierdoor zal het niet voorkomen dat je lang moet wachten voordat de applicatie is opgestart.

Het scherm is verder groot genoeg om op te kunnen typen en het ingebouwde systeem zorgt ervoor dat een typefout makkelijk herstelbaar is. Het programma zorgt er namelijk voor dat zonder dat je er wat voor hoeft te doen typefouten hersteld worden. Hierdoor zal het typen van eigenlikk gelijk eigenlijk opleveren.

Het synchroniseren/overzetten van dat van andere telefoon is erg simpel door htc sync. Dit programma zet zonder enig probleem je agenda over van je computer naar je nieuwe telefoon.

Heb jij ook een HTC Desire Bruin?

Ik heb zelf nu ook tien dagen de HTC-Desire. Kijkend naar jouw plussen en minnen moet ik zeggen dat ik het er mee eens ben. Voor een review is jouw verhaal echer m.i. aan de korte kant. Misschien kan je iets zeggen over jouw favoriete applicaties? En wat versta je onder magertjes als het om de batterij gaat?
De door mij meest gebruikte applicaties zijn van curvefish. Het gaat dan om het aan en uitzetten van onder andere wifi , je geleuid en bleutooth. Verder als nederlander natuurlijk de buienradar-app.

De accu van de desire is 1400 mAh, wat op zich vrij redelijk is maar in vergelijking met de kracht die deze telfoon heeft en de grote van het scherm merk je dat je bij veel gebruik toch snel door de accu heen gaat. Bij een dag vol gebruiken is de accu zo goed als leeg.