Point of View Incognito Review

qwertyuio 10 mei 2010, laatste update op 10 mei 2010, 356 views

Point of View Incognito

Pluspunten

• Exterieur is best strak
  • Voeding dient boven geplaatst te worden

Minpunten

• fancontroller zeer onhandig in gebruik
  • Zeer lawaaierig
  • Voeding dient boven geplaatst te worden
  • Veel scherpe randjes
  • Slechte bouwkwaliteit, sidepanels zijn totaal verbogen en passen niet goed meer op de kast
  • Slecht kabelmanagement

Ik heb deze kast ongeveer een half jaar in bezit en ik nog steeds niet erg tevreden, ik heb hem ook niet zelf uitgezocht want dan zal het wel een P183 of Devine R2 worden.
Het is natuurlijk een goedkope kast dus hoef je niet veel te verwachten.

Het is een super eenvoudige kast met als enige luxe de fancontroller met LCD schermpje.
En daarbij kom ik ook gelijk bij mijn eerste minpunt, de fancontroller.
Om daadwerkelijk de snelheden van je fans aan te passen zul je eerst met een knop je fans moeten sellecteren, dan moet je selecteren welke fan je wilt en daarna moet je met een knop de waarde aanpassen (H, M, L).

Verder is het exterieur mooi, best basic met een leuk deurtje erin met daarin weer gaas zodat de onderste koeler (GEEN koelers meegeleverd) toch aan zijn frisse lucht komt.

Het interieur is zo simpel als het kan, geen kabelmanagement, geen gat achter je CPU, niet meegespoten etc.
De bouwkwaliteit is slecht, zo heb ik me tijdens het assembleren meerdere keren gesneden en is het linker sidepanel helemaal verbogen en is hij moeilijk te monteren ondanks het toolles design.
Wat ik persoonlijk een pluspunt vind is dat de PSU boven dient te worden geplaatst, hoewel je kast dan beter koelt zal hij ook meer trillen, maar dat neem je voor lief want je hoort, hoe je het ook went of keert, toch enorm veel geluid uit die kast komen, zelfs met waterkoeling en rubber tussen je kast en HDD. en stille fans hoor je enorm veel geluid.

Het enigste pluspunt is de prijs, deze kast heeft me ook maar 20 euro gekost en dan heb je toch best wat voor dat geld.

Heb jij ook een Point of View Incognito?

Je haalt "Voeding dient boven geplaatst te worden" aan als zowel een positieve als negatieve eigenschap ;)
Hij beschrijft ook;
Wat ik persoonlijk een pluspunt vind is dat de PSU boven dient te worden geplaatst, hoewel je kast dan beter koelt zal hij ook meer trillen.