Huawei Ascend G510 Zwart

Specificaties 4,5" • 854x480 • 4GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Huawei Ascend G510 Zwart Review

leander00Newbie 17 juni 2019, 108 views Product gekocht

Huawei Ascend G510 Zwart

Goede telefoon voor het geld, erg stevig alleen als je veel wilt is de RAM en het geheugen weinig. Fotokwaliteit is matig en batterijkwaliteit is na 2 jaar slecht(ligt waarschijnlijk aan mijzelf tho)

Pluspunten

• Stevige telefoon
  • niet duur

Minpunten

• weinig RAM
  • weinig geheugen
  • slechte batterij

Ik heb nooit een hoesje gebruikt of zelfs een beschermfolie(tenminste geen extra bijgekocht) en het scherm is nog steeds zonder krasjes + de telefoon doet het nog steeds, dus best wel stevig of ik ben goed met mijn mobiel beschermen.

Bij intensief gebruik en veel foto's wordt hij traag.

Heb jij ook een Huawei Ascend G510 Zwart?

Hartelijk bedankt voor de beknopte review voor een telefoon uit 2013, nu kan ik deze overwegen als ik dit jaar mijn abonnement mag verlengen 8)7 /s