Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 5.600dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Razer Imperator Review

Morgion 8 mei 2010, laatste update op 30 april 2012, 348 views

Razer Imperator

Pluspunten

• Vormgeving, configureerbaarheid

Minpunten

• Sporadische freezes

Ik ga geen lang verhaal ophangen, dus daar gaan we. Ik heb bij een pc-upgrade de overstap gemaakt van Logitech MX1000 naar deze Razer Imperator. Meteen de eerst keer dat ik de Razer vastpakte en gebruikte, voelde hij vertrouwd. Het enige minpunt is dat hij soms spontaan blijft hangen. Ik vermoed een fout in de software of een conflict met andere hardware. Repluggen verhelpt het probleem in zulke gevallen. Al met al ben ik er na twee jaar nog steeds best tevreden mee.

Heb jij ook een Razer Imperator?