Samsung QLED 43Q60R Zwart

Samsung QLED 43Q60R Zwart Review

Fleur35Newbie 4 juni 2019, 2.962 views Product geleend

Samsung QLED 43Q60R Zwart

De tv maakt diepe indruk met zijn haarscherpe beeld en superieure kleuren. Alles is een beleving in HD. Kinderspel om gebruik te maken van Netflix, Amazon tv, YouTube en andere apps. Met ambient mode maak je eenvoudig een kunstwerk van de tv. De kabels worden keurig weggeleid via de pootjes.

Pluspunten

• Haarscherp beeld
  • Levendige kleuren

Minpunten

• Afstand bediening is even wennen

Wij mogen sinds een aantal weken deze smart televisie uittesten. Wat een wereld van verschil met onze oude tv. Hoewel deze televisie net iets kleiner dan onze oude tv is het beeld toch groter doordat de omlijsting kleiner is. De tv maakt diepe indruk met zijn haarscherpe beeld en superieure kleuren. Films sport animatie het is allemaal een beleving. Elk programma is HD kwaliteit. De afstandsbediening was even wennen omdat deze zeer weinig knoppen heeft, maar hier raak je snel vertrouwd mee. Verder is het zeer eenvoudig om gebruik te maken van Netflix, Amazon tv, YouTube en andere apps. Ook als de tv uit is blijft het een blikvanger. Met ambient mode maak je eenvoudig een kunstwerk van de tv, met keuzes uit eigen foto's of de Samsung galerij. De kabels worden keurig weggeleid via de pootjes van de tv. Ook is het mogelijk om de tv aan de muur te bevestigen. Wij waren niet op zoek naar een nieuwe tv, maar we willen nu niets anders meer dan deze tv.

Heb jij ook een Samsung QLED 43Q60R Zwart?

Beste Feur35,
Ik begrijp van een van mijn collega's dat donkere scenes niet goed weer worden gegeven; zwart is grijs en je ziet continu lichtvlakjes zodra in een donker beeld iets kleins oplicht. Als hij de tv donkerder instelde verdwenen alle details in donkere delen dus dat was geen optie. Mijn collega stoorde zich daaraan zo erg dat hij de tv heeft ingeruild. Geen last van?
Beste ruudduur,

Waar uw collega last van had heb ik niet meegemaakt. Ik zou ook niet weten op dit een toevallige productie fout zou zijn of iets anders.

Met vriendelijke groet,

Fleur

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite