Sitecom WL-060 Wireless Audio Transmitter Review

keeskoppenNewbie 7 mei 2010, 926 views

Sitecom WL-060 Wireless Audio Transmitter

Pluspunten

• Niet bekend.

Minpunten

• Werkt niet op mijn computer.

Pas op! Werkt kennelijk niet op alle computers, in elk geval niet op de mijne. Windows systeemgeluiden, zoals de ploink als je de volumeschuif loslaat, komen goed door in een voorzover je dat kunt beoordelen goede geluidskwaliteit. Maar afgespeelde MP3-tjes en internetradio, ho maar.
Hulp van Sitecom bestaat uit het herhalen van wat er in de gebruiksaanwijzing staat en daarna laten ze gewoon niets meer van zich horen. Zit nu dus met een apparaat waar ik helemaal niets aan heb.

• E-Machines EL 1200 Desktop computer

Heb jij ook een Sitecom WL-060 Wireless Audio Transmitter?

De Sitecom WL-060 software is niet robuust. Soms doet hij het en soms niet. Dan kun je op de knopjes drukken tot je een ons weegt, als je geluk hebt doet hij het weer even. Maar voor hoelang? Waarom ontwikkelt Sitecom hun apparatuur niet eerst helemaal uit?
Hallo Johnny Cash,
Ik kan me niet voorstellen dat het een hardware probleem is, want anders had je ook geen systeemgeluiden gehoord.
De USB-dongle installeert zich als geluidskaart. Ik denk dat je in je player in de instellingen moet kijken of de uitvoer op de goede geluidskaart staat ingesteld.
Bijvoorbeeld in winamp: voorkeuren, plugins, uitvoer, configureren, en de goede geluidskaart kiezen.
Ik ga ervan uit dat dan in de systeemconfiuratie van de pc niet ook nog ingesteld moet worden wat de primaire geluidskaart is.
Ik zou dat nog even proberen voordat je hem terugstuurt

succes