Samsung QLED 43Q60R Zwart

Samsung QLED 43Q60R Zwart Review

No-XS 2 juni 2019, 821 views

Samsung QLED 43Q60R Zwart

Bixby, de spraakbediening, is super! Ambience mode is leuk en mooi. Wij zetten hem vooralsnog gewoon altijd uit. De beeldkwaliteit is super en fijn! Netflix, Fox Sports, Ziggo Go, Film1 , Twitch en Youtube en ook andere video-apps, heb ik alles getest tot in de puntjes: En het bevalt!

Pluspunten

• Mooi beeld
  • design
  • afstandsbediening

Minpunten

• anynet+ vergeet soms apparaten

Inbrandgevoeligheid Score: 3
Nadat we de televisie hadden opgehangen waren we binnen 1 dag helemaal gewend aan de afstandsbediening. De dagen er na begon het echte genieten, daar we bijna elke dag iets nieuws ontdekken. Zelfs de kinderen wisten al snel hoe ze de tv kunnen gebruiken. Bixby, de spraakbediening, is super! Zelfs wisselen van kanaal kan met Bixby! Ambience mode is leuk en mooi. We twijfelen nog aan de verspilling van energie als dat aan staat: Wij zetten hem vooralsnog gewoon altijd uit. De beeldkwaliteit is super en fijn! Als fervent gebruiker van apps en Netflix, Fox Sports, Ziggo Go, Film1 , Twitch en Youtube en ook andere video-apps, heb ik alles getest tot in de puntjes: En het bevalt! Bij het kijken van film is het alsof je in de bioscoop zit. Ik kan iedereen deze tv aanraden. Een nieuwe soundbar wordt de volgende aankoop! Zodat er nog meer te genieten valt.

Heb jij ook een Samsung QLED 43Q60R Zwart?

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite