Specificaties Rad. X1650 Pro, 512MB DDR2 - Bekijk alle specificaties

Sapphire X1650 Pro Review

SchaapjeNL 7 mei 2010, 690 views

Sapphire X1650 Pro

Pluspunten

• feature-set, prestaties & kwaliteit.

Minpunten

• Driver- ondersteuning en compatibiliteit

Drivers en compatibiliteit Score: 2
Het inbouwen van de videokaart ging makkelijk.
De kwaliteit is perfect, niets om over te klagen.
Ik heb hem zelf nog nooit overgeklocked, en dat is de bedoeling ook niet, hij werkt immers perfect.

De videokaart is gelukkig wel compatibel met mijn windows vista, en de drivers zijn ook beschikaar,
MAAR Mijn ervaring met de ATI X serie is niet al te best, het is heel lastig om de drivers te vinden en ze te downloaden. Kijk daarom eerst even of hij wel compatible is met je computer.

Mijn Videokaart is niet te warm, maar dat komt misschien ook wel door de goede koeling.

Heb jij ook een Sapphire X1650 Pro?

Mag van mij wel wat langer..
Waarom heb je deze videokaart gekozen boven de Radeon 5xxx serie van ATi, die meer prestaties leveren, toekomstgerichter zijn en dat voor een ongeveer gelijke prijs?
Marktplaats koopje wellicht :9 ?!

Ik heb (toch wel al bijna 3 jaar terug) een 1650XT opgepikt voor €25 ofzo, toen enorm koopje

Zijn best leuke kaartjes als je er bijvoorbeeld nog een analoge TV op wilt aansluiten...de HD4 en 5xxx hebben geen TV-out meer en dat kan soms lastig zijn.
Ja een marktplaats koopje, hij is nieuw inderdaad redelijk prijzig.
Voor 50 euro kun je ook wel een betere videokaart krijgen.