De’Longhi Magnifica S ECAM 22.110.B Zwart Review
Heerlijke koffie. Goed onderhoudbaar apparaat.
Water uit het reservoir is snel op.
Pluspunten
prijs/prestatie betrouwbaar goed schoon te maken
Minpunten
Water snel op Metaal krast idd. snel. Uitloop buisjes niet in balans (zie tekst)
Eindoordeel
Wij hebben deze machine inmiddels een jaar of drie in het bezit en zijn er zeer tevreden mee.Ik onderhoud hem netjes en heb nog nooit een defect gehad.
De koffie die er uit komt is heerlijk (uiteraard afhankelijk van de bonen).
Nadelen:
- het waterreservoir is snel leeg. Irritant is ook dat hij halverwege een kopje koffie met de melding kan komen dat het water op is, waardoor je een nieuwe kopje moet zetten.
- De twee uitloopbuisjes zijn niet in balans, waardoor als je twee kopjes plaatst er een voller zit ander ander.
- En ja, wat anderen ook al schrijven: het metalen plaatje krast snel.
- Het apparaat spoelt bij aan- en uitschakelen met water waardoor je eigenlijk altijd een bakje moet plaatsen.
Als deze kapot zou gaan, zou ik hem absoluut weer kopen.
De koffie die er uit komt is heerlijk (uiteraard afhankelijk van de bonen).
Nadelen:
- het waterreservoir is snel leeg. Irritant is ook dat hij halverwege een kopje koffie met de melding kan komen dat het water op is, waardoor je een nieuwe kopje moet zetten.
- De twee uitloopbuisjes zijn niet in balans, waardoor als je twee kopjes plaatst er een voller zit ander ander.
- En ja, wat anderen ook al schrijven: het metalen plaatje krast snel.
- Het apparaat spoelt bij aan- en uitschakelen met water waardoor je eigenlijk altijd een bakje moet plaatsen.
Als deze kapot zou gaan, zou ik hem absoluut weer kopen.
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een De’Longhi Magnifica S ECAM 22.110.B Zwart?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!