Saitek Farm Simulator Controller Zwart Review
Uitermate teleurstellend stuurtje.
Heb er een maand of 3 veel mee gespeeld.
Daarna begon de USB verbinding uit te vallen steeds als het stuurtje tot het uiteinde gedraaid werd.
Pluspunten
Stuurt fijn met die knop Zijpaneel werkt goed Nauwkeurig sturen Goede herkenning door farm simulator
Minpunten
Slechte interne bekabeling Na verloop van tijd veel speling op stuurtj Pedaal schuif snel weg
Eindoordeel
Na demontage bleek dat er twee USB kabels door de as van het stuurtje liepen die dus 360graden links als rechts moeten draaien. Zo als verwacht gaat dit niet goed. Na ontmanteling van de usb kabel bleken de voedingsdraad en de min draad open te liggen. Deze maakte kortsluiting.
Het blijkt dat de voedingsdraad dikker is dan de rest van de draden, en men heeft de mantel als minus gebruikt.
Deze dikke draad heeft meer wrijving en de mantel schuurt dan tegen de buitenkant. Heb er een andere draad ingesoldeerd maar na 2 maanden weer het zelfde probleem. Nu is ook de schakelaar 8 nog uitgevallen.
E,inde oefening.
Het blijkt dat de voedingsdraad dikker is dan de rest van de draden, en men heeft de mantel als minus gebruikt.
Deze dikke draad heeft meer wrijving en de mantel schuurt dan tegen de buitenkant. Heb er een andere draad ingesoldeerd maar na 2 maanden weer het zelfde probleem. Nu is ook de schakelaar 8 nog uitgevallen.
E,inde oefening.
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een Saitek Farm Simulator Controller Zwart?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!