Asus Chromebook 12 C223NA-GJ006

Specificaties 11,6" • 1366x768 (WXGA Wide) • 32GB • Intel Celeron - Bekijk alle specificaties

Asus Chromebook 12 C223NA-GJ006 Review

onnaj 25 april 2019, 124 views Product gekocht

Asus Chromebook 12 C223NA-GJ006

Prijs goed, voor de rest waardeloos

Pluspunten

Minpunten

• Zeer slechte kwaliteit
  • Matig beeldscherm
  • Matige prestaties (dat is uiteraard ook prijs gerelateerd)

Ik beheer enkele Chromebooks voor een praktijk waaronder 3 van deze Asus Chromebooks.

Pluspunt is de prijs verder kan ik er geen bedenken. Al helemaal niet omdat ze alle 3 terug gestuurd zijn voor reparatie. 2 vd 3 vielen na één tot twee dagen gebruik uit en eentje startte niet eens op toen hij nieuw was. Ik ben zeer fan van Asus maar deze Chromebook zou ik toch links laten liggen! Liefst misschien iets meer uitgeven voor een wat sneller exemplaar met meteen ook een beter beeldscherm

Heb jij ook een Asus Chromebook 12 C223NA-GJ006?

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Ziggo