Specificaties 250GB HDD (SATA-150) - Bekijk alle specificaties

Maxtor DiamondMax 10 250GB , 250GB Review

johnfk 29 januari 2008, 1.096 views

Maxtor DiamondMax 10 250GB , 250GB

Pluspunten

• Snel
  • Prijs / prestatie verhouding.

Minpunten

• Nadrukkelijk hoorbaar lees/schrijf acties.

Gebruik al jaren zonder problemen Maxtor HD's. Dit keer getwijfelt aangezien er problemen met de nForce4 chipset waren. Toch de Maxtor DiamondMax 10 van 250 Gigabyte aangeschaft. Ik heb hem nu een aantal dagen in gebruik en geen problemen kunnen ontdekken. Mijn moederbord is een Asus A8N-VM CSM.

De Maxtor doet lekker snel zijn werk en hij is nadrukkelijk hoorbaar tijdens lees/schrijf acties. Mischien dat niet iedereen dat leuk vind maar zelf vind ik het wel prettig als ik hoor dat mijn HD aan het werk is.

Heb jij ook een Maxtor DiamondMax 10 250GB , 250GB?

Met Maxtors NA Februari 2005 zouden de meeste problemen ook verholpen moeten zijn. Heb zelf ook eentje besteld vorige week. In da ding erin gezet, bleek het een MaxLine III te zijn. Maarja daarmee ook geen problemen.
Rede tot aankoop was ook de lage prijs.
Ik had wel mijn chipsetdriver geflashed van 1.02 naar de nieuwste dus ik zou niet weten of de oude BIOS problemen gegeven zou hebben.
Ik hoop het beste voor je Johnfk!

Ik heb al een aantal jaren problemen met 2x Maxtor diamond max10 250GB sata, 16mb cache en NCQ.

Ik heb nu na lang overleg met de seagate helpdesk de boel kunnen inwisselen voor 2x maxtor diamond max21 250gb.

In het begin werkte de raid bij mij prima, maar na een poosje kwamen de problemen! Mocht je dus data verlies krijgen, windows wat niet meer opstart enz. ga maar gelijk ernstig twijfelen aan je hd!