Mitac Mio A201 Review

jlease 10 februari 2006, laatste update op 15 februari 2006, 1.194 views

Mitac Mio A201

Pluspunten

• Formaat
  • SIRFstarIII ingebouwd
  • kantelbaar scherm
  • prijs
  • features

Minpunten

• nog geen gevonden

Veelzijdigheid Score: 5
De A201 doet volledig wat ik ervan verwacht, ziet en voelt tevens degelijk aan, alle features die erop zitten werken prima. De A201 draait Microsoft Windows®5.0 Magneto op een Intel PXA270 312 MHz Bulverde. Voor Navigatie doeleinden voldoet deze vele malen beter dan de PNA modellen, vanwege zijn handzame formaat, de ingebouwde accu en GPS antenne en de vrije keus in software (Mijn keus is Navigon 5.2 voor WM5). De ingebouwde SirfStarIII GPS werkt perfect de beeldkwaliteit is schitterend, ergonomie is top, alles zit daar waar je het mag verwachten. Geen IR wordt opgevangen door bluetooth, icm mijn Nokia en PC werkt dit prima, ik internet thuis via bluetooth over mijn chello extreme verbinding op mijn A201. Synchronisatie met outlook werkt perfect, navigeren naar de contacts werkt ook zonder problemen. Prijstechnisch staat deze PDA scherp tegenover zijn concurrenten. Voor de doeleinden waarvoor ik hem inzet (navigatie, agenda, contacts, phun en in mindere mate internet) voldoet de A201 100%.

Heb jij ook een Mitac Mio A201?