sluiten

Onderzoek Tweakers

Naar het onderzoek

1 review

Philips SpeedPro Max FC6813/01 (Blauw)

Specificaties Steel-stofzuiger - Bekijk alle specificaties

Philips SpeedPro Max FC6813/01 (Blauw) Review

evilpenguin 17 april 2019, 1.881 views Product geleend

Philips SpeedPro Max FC6813/01 (Blauw)

Handzame stofzuiger die prima geschikt is voor dagelijkse schoonmaakactie

Pluspunten

• Voldoende accucapaciteit
  • Mobiel en handzaam
  • Goede zuigkracht
  • Gemakkelijk schoon te maken

Minpunten

• Lange haren blijven in de borstel hangen
  • Kan geen broodkorsten opzuigen vanwege ronddraaiende borstel

Prima stofzuiger voor de snelle tussendooracties. Hij heeft wat moeite met grotere stukken (zoals een broodkorst bijvoorbeeld) maar deze zou je ook eigenlijk op moeten pakken voor het stofzuigen.

Ik heb een versie waar je ook de dweil aan vast kunt maken (de aqua), dat is ook donders handig. Het geheel maakt het net iets gemakkelijker dan de stofzuiger en/of dweil weer helemaal tevoorschijn te halen en doe je beide ook iets sneller dan anders.

Verder best een mobiel apparaat en kun je snel door het huis heen. De accu houdt het prima vol om hier de hele benedenverdieping in een keer te doen.Het lampje in de voet zorgt ervoor dat je precies kunt zien wat je op gaat zuigen. Nog niet direct nuttig ofzo, maar wel leuk om te zien.

De borstel die meedraait geeft met name op tapijt een betere reiniging. Wanneer je echter (net als ik) 3 dames met lang haar in huis hebt moet je dit wel vaak uit de borstel halen. Dat gaat wel super gemakkelijk, maar je moet het wel doen.

Heb jij ook een Philips SpeedPro Max FC6813/01 (Blauw)?