AKG N700nc (Zilver, Zwart)

Specificaties Over-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

AKG N700nc (Zilver, Zwart) Review

Crazysweet 16 april 2019, 144 views

AKG N700nc (Zilver, Zwart)

De koptelefoon word geleverd in een mooie doos en een luxe opbergbox. De koptelefoon voelt fijn en stevig aan, valt zacht om de oren en kan lang gedragen worden. Geluidskwaliteit is erg goed De batterij gaat lang mee, is met een uur opgeladen. De noise-cancelling werkt erg goed

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Draadloos
  • Goed geluid
  • Goede noise cancelling
  • Comfortabel

Minpunten

• Niet te gebruiken tijdens opladen
  • Vakje in opbergbox is niet afsluitbaar

De koptelefoon word geleverd in een mooie doos en een luxe opbergbox.
De opbergbox voel kwalitatief goed aan en je kan je spullen zoals de snoertjes e.d in het netje opbergen, vind het alleen jammer dat dit netje niet afgesloten kan worden, nu vallen ze er wel eens uit als je de box draait.

De snoertjes zijn fijn en soepel. alleen het snoertje voor het opladen is wat aan de korte kant, gebruik nu mijn lange snoer van mijn mobiel.

De batterij gaat ook redelijk lang mee, al heb ik niet het idee dat het zolang is als wat ze aangeven. maar hij is wel erg snel weer opgeladen, ongeveer een uurtje. Nadeel vind ik wel dat de koptelefoon niet gebruikt kan worden tijdens het opladen.

Het verbinden met bluetooth gaat ook goed, pakt het redelijk snel op. het is erg prettig om zonder snoertje te kunnen luisteren en makkelijk om even weg te kunnen lopen zonder de koptelefoon af te moeten doen.
Heb alleen af en toe dat de verbinding met mijn laptop een beetje stottert/wegvalt als ik bijvoorbeeld in de kamer rondloop, weet niet goed of dit door mijn laptop komt of door de koptelefoon.

De noise cancelling werkt erg goed, soms tot frustratie van mijn man wanneer ik hem niet hoor als ik dit aan heb staan.

De geluidskwaliteit vind ik ook erg goed, ook prettig dat dit met de app nog aangepast kan worden.

Al met al een goede kwalitatieve koptelefoon die ik zeker zal aanraden.

Heb jij ook een AKG N700nc (Zilver, Zwart)?