Samsung UE49NU7170 Zwart

Specificaties 49" • Ultra HD • LCD • HDR • 1 tuner • 60Hz - Bekijk alle specificaties

Samsung UE49NU7170 Zwart Review

Esso21 16 april 2019, 487 views Product gekocht

Samsung UE49NU7170 Zwart

3 maanden in gebruik. Goede bang voor de buck. Helderheid is een achilleshiel maar voor de rest is er niets op aan te merken!

Pluspunten

• 4K voor weinig geld
  • Tizen met bijkomende apps
  • Goed geluid
  • Strak design

Minpunten

• Helderheid
  • Pootjes minder mooi dan 1 grote (smaak kan verschillen)
  • Geen 3.5 audio uit
  • Weinig aansluitingen?

Ik heb dit toestel nu ruim 3 maand in gebruik. Geluid blijft ook bij hoger volume vrij zuiver (In tegenstelling tot voorgaande tv's die ik heb gehad). Zelf gebruik ik een 2.1 set.

App functionaliteit is handig. (Plex, steamlink netflix). Maakt een Google chromecast vrijwel onnodig. Tevens paar handige presets voor het aanpassen van het contrast en helderheid waaronder "dynamisch".

Helderheid is in mijn optiek de absolute achilleshiel van dit toestel. In games zoals Red dead zie je tijdens de nacht niet zo veel. Zelfde geldt voor tv kijken. Je ziet jezelf licht gespiegeld. Met name in een zeer lichte woonkamer zoals de mijne.

Tevens ontbreekt er een headphone jack om het geluid via een 3.5 mm kabel door te sluizen. (Niet ontdenkbaar mocht je willen combineren met een goedkopere 2.1 set. Gelukkig ondersteunt de mijn geluidsinstallatie ook Audio Digitaal (S/PDIF).

Heb jij ook een Samsung UE49NU7170 Zwart?