sluiten

Onderzoek Tweakers

Naar het onderzoek

Samsung 65Q70R Zwart

Specificaties 65" • Ultra HD • LCD • HDR • 2 tuners • 120Hz - Bekijk alle specificaties

Samsung 65Q70R Zwart Review

Flick99 16 april 2019, 762 views Product gekocht

Samsung 65Q70R Zwart

In een woord schitterend. Mooi groot beeld, goed geluid schitterend beeld. Ik wil niet meer terug

Pluspunten

• kraakhelder beeld
  • zwart is ook echt zwart
  • schitterende kleuren
  • Goed geluid

Minpunten

• Nog geen kunnen vinden

Wat een top TV. De kleuren zijn schitterend, kraakhelder beeld en het zwart is echt diep zwart. Als hij eenmaal aanstaat is het lastig om hem uit te zetten. De afstandbediening is lekker klein en erg functioneel. Alleen als je uitgebreid in de KPN box (ziggo zal niet anders zijn) moet gaan om bijvoorbeeld een opgenomen programma te kijken, moet je echt even zoeken. Dan pak ik voor het gemak toch de KPN afstandbediening erbij.

65 inch is echt groot. Wij zitten ruim 5 meter van de TV, dus bij ons is het prima. Als je echt veel dichter op de TV zit, dan denk ik dat je last van je nek gaat krijgen, omdat je heen en weer moet gaan om het hele beeld te zien. In dat geval zou 55 inch dus ook voldoende zijn.

Mijn oude TV stond op mijn versterker aangesloten, dus we hadden altijd perfect geluid. Ik was dus bang dat het geluid minder zou zijn. (door de verouderde versterker past de stekker niet in de TV, waardoor we hem niet meer aan kunnen sluiten op dit apparaat) Het geluid is goed. Uiteraard iets minder, maar je kan het ook niet 1 op 1 vergelijken, dus dat doe ik ook niet.

De ambient mode (foto achtergrond in plaats van zwart scherm) is een grappige feature. Dit is echter iets wat ik in de praktijk weinig zal gebruiken.In

Heb jij ook een Samsung 65Q70R Zwart?