sluiten

Naar het onderzoek

Tweakers zegt: 8,5

MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G

Specificaties 6GB GDDR5 • 3x DP, DVI-D, HDMI - Bekijk alle specificaties

MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G Review

R.Vee 15 april 2019, 215 views Product gekocht

MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G

Deze kaart gekocht ivm zeer goede ondersteuning in Linux. Linux Mint 19.1 met super stabiele Nvidia drivers

Pluspunten

• Perfect voor Linux
  • Mooi design
  • Veel video out aansluitingen

Minpunten

• Flinke plank

Drivers en compatibiliteit Score: 5

Heb jij ook een MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G?