Samsung Galaxy A50 Zwart

Specificaties 6,4" • 2340x1080 • 128GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Samsung Galaxy A50 Zwart Review

Svinken 12 april 2019, laatste update op 12 april 2019, 1.680 views Product gekocht

Samsung Galaxy A50 Zwart

Geweldige telefoon voor het geld. Heb zelf een review exemplaar overgenomen voor E200 via V&A, maar ook voor de normale prijs in pricewatch van E280, is dit denk ik een hele goede koop.

Pluspunten

• Scherm
  • Accuduur
  • Snel genoeg
  • Face unlock snel en betrouwbaar

Minpunten

• Niet waterdicht
  • Niet supersnel
  • Fingerprint scanner wisselvallig
  • Bijgeleverde oordopjes kunnen direct in de kliko

Niet de allersnelste, maar fantastisch scherm, prima batterij (eind van dag zo'n 30%-40%), niet supersnel maar genoeg, NFC (daarom geen pocophone genomen). Kom van een S7, wilde een Mi9 nemen maar deze telefoon voor de helft van het geld en prima batterij deden me deze kopen. Camera is voor mij goed genoeg.

Heb nog wel een probleempje met bluetooth verbinding met auto die soms niet automatisch verbindt, of verbinding verliest. Maar zou ook goed aan de auto kunnen liggen waarvan het entertainmentsysteem soms vreemde dingen doet (VW Golf GTE). En de bijgeleverde oordopje zijn echt heel treurig. Erg vreemd waarom Samsung bij zo'n goede telefoon niet 1-2 dollar meer uitgeeft om wat bruikbaars bij te leveren.

All in all heel tevreden met deze aankoop.

Heb jij ook een Samsung Galaxy A50 Zwart?