Steelseries Rival 600

Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 12.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Steelseries Rival 600 Review

Fabulous Gaming 10 april 2019, laatste update op 11 januari 2020, 3 views Product gekocht

Steelseries Rival 600

Ik gebruik de steelseries rival 600 al een tijdje hij ligt er goed in de hand. De RGB kan je makkelijk besturen via de software en de sensoren zijn erg goed

Pluspunten

• Gewicht aanpasbaar
  • Mooie RGB
  • Fijne software
  • Extra knoppen aan de zijkant

Minpunten

• Geen

Ik gebruik nu al erg lang de Steelseries Rival 610 en ik ben sinds de kerstvakantie er echt mee gaan gamen en hij bevalt me erg goed.
Ik speel zelf Overwatch (wat ik eerst op controller speelde) en het beviel me erg snel de extra knopjes zijn ook handig voor alle abilities. En ik speel ook apex legends wat wel erg wennen was kwa abilities.
De muis is niet te zwaar en heeft aanpasbare gewichtjes en leuke Rgb. De steelseries software is erg handig voor het instellen van de muis en de Rgb in zones.

Heb jij ook een Steelseries Rival 600?