MSI GF62VR 7RF-1013NL Review

jellybrah 9 april 2019, laatste update op 9 april 2019, 179 views Product gekocht

MSI GF62VR 7RF-1013NL

Een erg krachtige laptop voor de prijs die je betaald (een GTX 1060 6 GB i.c.m. een I7 etc. voor ongeveer 1400 euro). De bouwkwaliteit is erg goed, jammer genoeg minder aluminium dan ik had gehoopt maar dat kan ook niet voor genoemde prijs. Het scherm valt qua kwaliteit tegen.

Pluspunten

• GTX 1060 6 GB
  • MSI Bouw kwaliteit
  • Prijs kwaliteit verhouding
  • Steelseries toetsenbord

Minpunten

• Fan draait soms hard
  • Scherm kwaliteit niet high-end
  • PU erg groot

Een laptop met goede medium specs voor een mooie prijs, dat omschrijft de laptop wel aardig.
In de toekomst ga ik zelf een PC bouwen maar tot die tijd vertrouw ik erop dat deze laptop het vol gaat houden.

Ik speel veel RTS en single player games. De games die ik op deze laptop gespeeld heb zijn o.a. they are billions, surviving mars, divinity 2 en final fantasy XV. Allen toch wel demanding games. Gelukkig kan ik melden dat deze laptop daar geen enkel probleem mee heeft. De hoge instellingen worden overal wel gehaald (surviving mars iets minder, maar ligt wellicht aan het feit dat het een early access is), alleen de fan draait voor mijn gevoel overuren (coolerboost word ingeschakeld en maakt een herrie).

Verder is het scherm niet van de hoogste kwaliteit. Het heeft een beetje een mat aangezicht en kleuren lijken niet erg rijk (dit is het beste waar ik op kon komen :D)
De power unit is erg log en zorgt ervoor dat alles meeslepen een gedoe kan zijn.

Overall een dikke aanrader

Heb jij ook een MSI GF62VR 7RF-1013NL?