Sony A7 III Zwart

Specificaties Losse body • 24,2MP sensor • WiFi - Bekijk alle specificaties

Sony A7 III Zwart Review

Xandercavents 5 april 2019, 504 views Product gekocht

Sony A7 III Zwart

Na lang twijfelen toch de sony A7III aangeschaft ipv de canon 6D II. Door de sigma adapter kan ik mijn lenzen allemaal gebruiken ook de niet fullframe door de crop mode die je kan aanzetten. Presteerd Goed bij minder licht, hoog aanta fps, 2 card slots!

Pluspunten

• 2 sd cardslots!
  • 10 fps
  • Voeld stevig en pro aan
  • Instelbare toetsen
  • Prijs kwaliteit
  • Gebruik huidige lenzen door adapter
  • Sony Eye autofocus
  • Crop modus ( super 36 modus )

Minpunten

• Sensor is niet beschermd
  • Ingewikkeld menu

Snelheid en automatiek Score: 4
Batterijduur Score: 4
Uitbreidbaarheid Score: 5
Na lang twijfelen de overstap gedeeltelijk gemaakt naar sony.
Ik kan door de adapter mijn canon lenzen allemaal gebruiken, zelfs de niet fullframe lenzen. De a7III heeft een crop functie waardoor je deze lenzen wel kan gebruiken. De camera heeft 2 sd cardslots wat geen een ander merk aanbied in een instap fullframe. Het eye focus systeem en het hoge aantal fps is wel een mooie meerwaarde.
Ook presteert hij een pak beter kwa dynamic range en iso dan mijn 80D. Ik heb zeker geen spijt van mijn aankoop, het is alleen wel even aanpassen aan het toch wel lastige sony menu waar enorm veel instaat.

Een must is wel dat je de C1,2,3,4 toesten die je kan instellen naar wens gebruikt om de meest gebruikte functies onder te zetten er is ook een menu waar je snelle instellingen kan inzetten. De batterijduur is goed, maar je mag dit niet vergelijken met een spiegel reflex (1000 shots) ik haal zeker 600 shots , de batterij is in het toestel op te laden met ern power bank, er is ook een netsnoer megeleverd maar geen apparte lader waar je de batterijk los in kan laden. Deze is appart te verkrijgen voor een 90 euro van sony zelf. Als je even zoekt kan je ook giedkopere vinden.

Ik heb hem aangeschaft bij kamera express in Tilburg, ik kon hier testen met de lenzen die ik al heb. Goed verder geholpen hier door de vriendlijke mensen.

Heb jij ook een Sony A7 III Zwart?