1 review

Silicon Power S100 10,000 mAh Powerbank Zwart

Silicon Power S100 10,000 mAh Powerbank Zwart Review

Pc_Tech_News 26 maart 2019, laatste update op 15 oktober 2019, 1.094 views Product gekocht

Silicon Power S100 10,000 mAh Powerbank Zwart

Deze powerbank heeft vele opties voor dit bedrag! powerbank heeft opties zoals: 2 apparaten tegelijk opladen, makkelijk snoertje erin pluggen en eruit pluggen en hij werkt. Dit is naar mijn mening een prima powerbank en doet wat het moet doen zonder gekke extra’s zoals zaklampjes etc. gewoon een dergelijke powerbank

Pluspunten

• laad mobiel 3x helemaal op
  • hoge capaciteit
  • stopt vanzelf met laden als apparaat vol is
  • kwaliteit is goed
  • 2 apparaten tegelijk opladen

Minpunten

• geen extra features bv zaklamp etc

Inleiding:
Vandaag reviewen we een keer geen pc producten maar een powerbank, De Silicon Power S100. Het is de een powerbank uit de powerbank line van Silicon Power. De S100 bied keuzes uit 2 verschillende usb aansluitingen om 2 producten tegelijk op te laden. Daarnaast zitten er lichtjes op de voorkant om te laten zien hoeveel batterij de powerbank nog heeft. Voor een tientje ben ik erg benieuwd wat deze powerbank te bieden heeft.
Laten we hem eens gaan bekijken!

Specificaties:
Gewicht: 220 gram
tijd opladen: 5 uur
Garantie: 13 maanden

Unboxing en eerste impressie
Als eerst kijken we natuurlijk naar de verpakking, die ziet er strak uit met een groot doorzichtig stukje plastic zodat je de powerbank meteen kan zien. Verder zijn er wat specificaties getoond. Op de achterkant staan alle specificaties met uitleg van verschillende functies/beschermingen de powerbank bied.

De verpakking is sterk genoeg om tegen een stootje te kunnen. Als we de verpakking open maken zien we meteen dat de powerbank op zijn plek word gehouden door een stukje plastic. Verder word er een instructieboekje en de oplaadkabel meegeleverd.
De grootte van de powerbank stoort mij niet en voelt erg natuurlijk door het gewicht van de powerbank (220 gram). Hij is net wat dikker dan een telefoon van tegenwoordig en is daarom makkelijk mee te nemen in je broekzak of jaszak.

Gebruik
De powerbank is simpel in gebruik te nemen en heeft 2 verschillende usb poorten om een device op te laden. In het midden van de twee usb poorten is de aansluiting om de powerbank op te laden.

Aan de zijkant zit een knopje ingebouwd om de powerbank aan te zetten en te bekijken hoeveel batterij de powerbank nog heeft. Door het knopje in te drukken gaan 4 led lampjes op de voorkant aan en die tonen hoeveel de batterij nog heeft.
Door een usb aan te sluiten aan de powerbank gaat hij vanzelf aan en begint hij met op te laden. Als je een snoertje uit de usb aansluiting haalt gaat hij na ongeveer 30 seconden automatisch uit. Erg handig en makkelijk door alleen een snoertje erin te pluggen of eruit te halen.

De powerbank laad iets meer dan 3x mijn mobiel op (iPhone 6), natuurlijk is dit per mobiel verschillend en kan ik hier geen uitspraken verder over doen. Om de powerbank zelf op te laden duur het ongeveer 5 uur voordat hij weer helemaal vol is. Ik raad aan om de powerbank in de nacht op te laden scheelt veel tijd.
Wat mij erg opviel is dat het laden van mijn telefoon erg snel ging en dat de powerbank niet warm werd tijdens het opladen van mijn mobiel.

Kortom: deze powerbank heeft vele opties voor dit bedrag! powerbank heeft opties zoals: 2 apparaten tegelijk opladen, makkelijk snoertje erin pluggen en eruit pluggen en hij werkt. Dit is naar mijn mening een prima powerbank en doet wat het moet doen zonder gekke extra’s zoals zaklampjes etc. gewoon een dergelijke powerbank. Ben je opzoek naar een powerbank met basic opties voor een prima prijs? Dan zou ik zeker deze powerbank overwegen!

Heb jij ook een Silicon Power S100 10,000 mAh Powerbank Zwart?