Philips 32PFS5803 Zwart

Specificaties 32" • Full HD • LCD • 1 tuner - Bekijk alle specificaties

Philips 32PFS5803 Zwart Review

hdullink 24 maart 2019, 830 views Product gekocht

Philips 32PFS5803 Zwart

Uitstekende hardware, maar de software en bediening zijn teleurstellend. Ingeruild voor een ander merk.

Pluspunten

• goed beeld
  • zeer complete featureset

Minpunten

• (afstands)bediening reageerd slecht
  • (eigen) software is traag en buggy

Ik zocht een 32" televisie geschikt voor Ziggo mbv CI+, eventueel voor andere bronnen voor als ik over zou stappen. Alles wat ik me kon bedenken kun je aansluiten; antenne, kabel, satelliet, composiet, component, HDMI, USB, Ethernet.

Zeer complete featureset maar wat reageert de software slecht. Voor elke druk op een knop van de afstandsbediening duurt het een seconde voordat de TV reageert... als je geluk hebt, soms reageert de tv niet, ook al zie je het rode ledje knipperen.
Gaat niet altijd op, geluidsniveau en kanaalwisseling werkt wel goed. Ook bediening binnen een eenvoudig spelletje (2048) gaat prima. Andere games werken niet goed, een ingebouwde performance test toont een melding dat de processor niet krachtig genoeg zou zijn.

Jammer dat de software (of de processor?) het laat afweten, verder uitstekende TV.
In combinatie met een set-top box (interactieve TV) of game console misschien?

Na één week ingeruild voor een vergelijkbaar model van een ander merk.

Heb jij ook een Philips 32PFS5803 Zwart?