Logitech Z906

Specificaties 5.1-set met een totaal vermogen van 500 Watt RMS - Bekijk alle specificaties

Logitech Z906 Review

DeadHomieNewbie 22 maart 2019, 237 views Product gekocht

Logitech Z906

Ik heb dit setje al erg lang en ben er nog steeds zeer te vrede mee. Ik heb de subwoofer wel altijd op '4' anders is het niet in evenwicht. Bass boosted muziek is zeker niet nodig! Helaas heeft Logitech zelf geen monteer stukken voor de speakers, wel mogelijk ander/merk

Pluspunten

• Goede Bass
  • Afstandsbediening
  • Ook na ruim 3 jaar goed geluid

Minpunten

• Logitech zelf heeft geen monteer stukken voor de speakers
  • Gaat te hard met volume op 60%

Muziekweergave Score: 4
Film/gameweergave Score: 4
Basweergave Score: 5
Mid- en hoogweergave Score: 3
Ik heb dit setje al erg lang en ben er nog steeds zeer te vrede mee. Ik heb de subwoofer wel altijd op '4' anders is het niet in evenwicht. Bass boosted muziek is zeker niet nodig! Helaas heeft Logitech zelf geen monteer stukken voor de speakers, wel mogelijk met andere opzet stukken want achterkant van de speakers zitten wel mogelijkheden ervoor.

Heb jij ook een Logitech Z906?

Meer advertenties