Devil May Cry 5, Windows Review

8GUS 17 maart 2019, laatste update op 18 maart 2019, 266 views Product gekocht

Devil May Cry 5, Windows

Meer hardcore dan casual. Video review. Blijkbaar moet ik sterren geven dus ga qua sterren ik zo dicht mogelijk bij het tweakers punt van 7.5 zitten. Dit is dus NIET mijn punt. Dat mogen mensen zelf uitmaken. De video is de daadwerkelijke review.

Pluspunten

• Ultiem hack & slash
  • Veel verschillende speeltijlen, abilities en skills
  • Dikke soundtrack
  • Devil Breakers

Minpunten

• Iets te hardcore
  • Minimale console legacy issues

*Disclaimer: Ik geef geen sterren aangezien ik vind dat gamereviews te subjectief zijn. Wel enkele plus en minpunten zoals ik ze heb ervaren. De video is de daadwerkelijke review.

Heb jij ook een Devil May Cry 5, Windows?

Leuk gedaan, en nuttig!

Denk dat een paar plusjes/minnetjes voor ieder die geen video wil (of kan!) kijken als super korte samenvatting wel gewaardeerd zal worden (ook gezien de score momenteel). Sterren zijn indeed shit en missen nuance, plusjes/minnetjes zouden wel waardevol zijn, al is het in super grote lijnen.
Bedankt voor de feedback. Je hebt inderdaad wel een punt wat betreft de plussen en minnen.

Aan de andere kant. Wat de één een plus vind, is voor de ander een min. Maar goed het is dan ook mijn review. Zal er eens naar kijken :)

(Edit: done)

[Reactie gewijzigd door 8GUS op 18 maart 2019 12:31]

Waar is je review?
Dit is een video review. Staat in de main tekst. Zoals hierboven aangegeven heb ik wel enkele plus en minpunten aangegeven zoals ik ze zei.

[Reactie gewijzigd door 8GUS op 18 maart 2019 19:36]