1 review

Panasonic SC-HTB250

Specificaties Soundbar met subwoofer en 1x HDMI-in - Bekijk alle specificaties

Panasonic SC-HTB250 Review

super07 16 maart 2019, laatste update op 16 maart 2019, 227 views Product gekocht

Panasonic SC-HTB250

Geluidskwalieit OK, connectivity waardeloos. Ik raad m niet aan.

Pluspunten

• geluidskwaliteit
  • relatief klein
  • wireless subwoofer

Minpunten

• bluetooth connectie slecht
  • hdmi in werkt niet bij mij
  • latency optical in

Geluidskwaliteit Score: 4
Na lang zoeken heb ik mijn oude versterker (technics) met losse bluetooth connection (logitech) en twee grote speakers vervangen door de panasonic SC-HTB250. Prijs is OK, en met bluetooth en hdmi heb ik genoeg om mijn aparaten aan te sluiten (TV en telefoon/tablet).
Na aansluiten was ik tevreden over de geluidskwaliteit, zo ook in een aantal reviews te lezen, echter kwam ik er al gelijk achter dat de bluetooth connectie slecht is. Zodra ik met mijn telefoon meer dan een meter ver weg ben van de panasonic, valt het geluid geregeld weg. Als je via bluetooth muziek wil luisteren moet je telefoon naast de panasonic liggen...
De andere reden dat ik deze heb gekocht is om mijn TV er op aan te sluiten, echter mijn (oude) Samsung met anyconnect geeft geen geluid door(!), volume wijzigen kan wel, maar geen geluid dus. Toen maar gegaan voor optie 2, geluid via een optische kabel, dat werkt wel, echter de latency is zo hoog, dat het niet prettig kijken is. Your milage may vary, zoals ze in het engels zeggen, maar ik zou dit product NIET aanraden.

Heb jij ook een Panasonic SC-HTB250?

Misschien eens proberen HDMI aan de praat te krijgen?
Oh excuus, misschien niet helemaal duidelijk geschreven, maar anyconnect is de merknaam van Samsung voor hun HDMI verbinding (incl. controls). Wel geprobeerd dus, maar zonder succes.