Antec TruePower True380 Review

www.outer 7 februari 2006, 342 views

Antec TruePower True380

Pluspunten

• Fan only aansluitingen
  • sata connecties
  • aux & p4 connector

Minpunten

• dat hij het na 15 maanden al begeven heeft

Aansluitingen Score: 4
Uitrusting Score: 4
Prestaties en stabiliteit Score: 1
Erg fijn dat deze PSU van die fan only plugs heeft, hierdoor blijft de rest van de kast ook lekker stil. Ik heb deze PSu ontvangen in een Sonata1, waardoor ik een lekker stil server systeem had staan. Had idd, want gister heeft de PSU besloten om er de brui aan te geven, terwijl hij eind oktober 2004 aangeschaft is.

De machine stond dan wel altijd aan (XP2500+ @2300 MHz stressed, 2 HD's, NIC en een radeon 7000) maar zo'n grote belasting zou dat toch ook weer niet moeten zijn. Een levensduur van meer dan 15 maanden mag je toch wel verwachten voor zo'n apparaat.

Ik zal dan ook kijken of ik garantie kan claimen, want dit is toch wel erg teleurstellend voor een in mijn ogen gerespecteerd merk als Antec.

• Athlon XP-m 2500+ @2300
  • 2* Diamond MAX 9 120 GB
  • promise TX2000
  • Radeon 7200
  • Abit NF7-S rev 2
  • 2* 512 Corsair pc3200

Heb jij ook een Antec TruePower True380?