MSI GeForce RTX 2060 GAMING Z 6G

Specificaties 6GB GDDR6 • 3x DP, HDMI - Bekijk alle specificaties

MSI GeForce RTX 2060 GAMING Z 6G Review

eclipse1919 15 maart 2019, 517 views Product gekocht

MSI GeForce RTX 2060 GAMING Z 6G

machtig mooie kaart, dubbel slots, , heb hem bij de game Metro nog niet horen draaien, ( koelen) wat een fantastisch mooi beeld ( monitor CFGF-C27FG7xFQ "DP".

Pluspunten

• stevig gebouwt dubbel slots
  • een keur aan verlichtings dynamiek
  • uitgebreide mystic light app
  • ondanks weinig zicht, eenvoudig in het slot te laten glijden

Minpunten

• geen
  • geen
  • geen

Drivers en compatibiliteit Score: 5
machtige kaart, mooi van buiten en zeer mooi van binnen wbt afwerking geborsteld alluminium, mooie metalen ( kleur) voorkant, geluidloos als de vennen draaien, beeld is ongelooflijk mooi bij de games van Fear, tombraider, en zeer mooi bij METRO excodus, alles staat op de hoogste stand, nergens problemen bij metro, loopt als een zonnetje. afterburner gebruik ik niet kaart regelt zichzelf tot zo `n 1800 hrt z. zeer tevreden met de "goedkoopste 430 euro uitvoering " DDr 6 geheugen

Heb jij ook een MSI GeForce RTX 2060 GAMING Z 6G?

In gebruik met 1/2/3/4 monitoren?
FHD/4K/5K/6K?
25/30/50/60/100/120 fps?
voorlopig 1 monitor, 27 inch 144 hrz 121 fr p/s Metro excodus, tombraider rise off allerhoogste settings, maakt ook een 130 frame p/s bij metro, je kunt dat spel ook inzoomen, / kantelen, breder maken dan gaat deze wat terug, alsof die aan het zoeken is , en dan loopt de frame rate weer op naar Ca 120, zet ik hem op de foto stand, dan loop ik vast ook met pr scr maken, zit nog met de verkeerde snelkoppelingen van experiense te rommelen, alles staat op de hoogste settings, geen problemen, echt genieten van Metro, game loopt zo soepel, ...ben in afwachting van een 2 k 28 inch monitor, dan zal ik ongetwijfeld lagere fr rates krijgen, weet nog niet de gehele software te gebruiken in het beeld. alles gaat zonder freesync