Specificaties MP3 speler met 4GB opslag - Bekijk alle specificaties

Apple iPod Shuffle V3 4GB Zwart Review

erwinarnoldNewbie 25 april 2010, 530 views

Apple iPod Shuffle V3 4GB Zwart

Pluspunten

• Superhandig op de fiets, voice-over selectie snapt iedereen, accuduur

Minpunten

• Alleen te gebruiken met Apple's eigen remote-earphones, earphones blijven niet goed zitten tijdens fietstochten, chromen clipje wordt snel lelijk

Geluidskwaliteit Score: 4
:) Helemaal geweldig, deze Shuffle-V3 !
Heeft zelfs een 40o machinewas + droger overleefd, RESPECT _/-\o_

'k Had een iPod Nano kado gekregen, na ladingen chinese troep versleten te hebben. Dankzij de iPod weer helemaal opgeleefd met m'n "eigen" muziek, maar op een mountainbike is de Nano wat lastig te bedienen.
En toen was er opeens de Shuffle-V3 4GB: meteen gekocht voor 57 Euries.
In het begin leek de accuduur wat kort, maar dat wordt na ~10x opladen een stuk beter.

Alleen dan die earphones van Apple ....grrrr.... M'n Nano hangt aan 'n Sennheiser CXL400, die ECHT uren in je oren kan blijven zitten; ietsje minder bas dan de originele Apples, maar geen punt met de equaliser.
De earphones van de Shuffle zijn niet te vervangen, omdat in het snoertje rechts de piepkleine afstandsbediening zit (tenzij je met een soldeerbout overweg kunt).
Ik heb er simpelweg schuimrubbertjes over gedaan en daarmee gaat het redelijk. Kreeg zojuist m'n iBud siliconen overzet-dopjes binnen, eens voelen "hoe die fietsen" !

Heb jij ook een Apple iPod Shuffle V3 4GB Zwart?

Ga eens kijken naar wat populaire reviews met drie sterren of meer. Vergelijk die dan eens met deze.. Misschien snap je dan waarom je niet verder dan één ster komt.
Deze iShuffle moet je maar voor EEN functie willen gebruiken: als ultra-portable tijdens sporten. Neem voor op lange reizen wat serieuzers mee (Nano > 16GB of zo) en een ECHTE koptelefoon.
Ik dacht dat ik een keer ( ik dacht in de gids ) een dingetje gezien had, die je in je ipod kan doen, daarmee heb je dan dat afstandbedieninkje en daarin kan je dan je eigen oordopjes doen. Volgens mij van Belkin, correct me if I am wrong.
Klopt, maar de knopjes op dat korte Belkin-tussensnoertje zijn niet zo handig als die in de Apple remote-earphone. Alhoewel de iShuffle best goed klinkt, heb je tijdens fietsen nou eenmaal windgeruis op elk type earphone. 's Winters helpt het als je een hoofdband erover doet. Piepkleine Sennheiser dopjes hebben minder windgeruis dan die Apple's; als hier iemand nog suggesties voor heeft hoor ik ze graag !