iRobot Braava 390T Review
leuke hebbeding doch dweilt minder goed dan gedacht
Pluspunten
leuke aanvulling in een niet te vuile kamer (genre slaapkamer)
Minpunten
korte accuduur geen trapherkenning dweilt matig loopt vaak vast
Eindoordeel
Na zeer enthousiast te zijn geraakt door het gebruik van de Roomba 960 wou ik de dweilrobot van IRobot ook zeker een kans geven. De commentaren online waren gemengd.
Nu dat ik hem zelf in huis heb moet ik toegeven hem minder vaak te gebruiken dan oorspronkelijk gedacht. Waarom? Eerst en vooral vind ik dat hij maar matig dweilt. Ook de randjes en hoekjes die een robotstofzuiger wel meeneemt is voor deze robot teveel gevraagd. Daarnaast vind ik zijn accuduur zeer beperkt en loopt hij vast als hij onder kasten zich voortbeweegt.
Mogelijks moet ik er nog even aan wennen, maar tot heden ben ik maar matig tot niet tevreden over deze aankoop.
Nu dat ik hem zelf in huis heb moet ik toegeven hem minder vaak te gebruiken dan oorspronkelijk gedacht. Waarom? Eerst en vooral vind ik dat hij maar matig dweilt. Ook de randjes en hoekjes die een robotstofzuiger wel meeneemt is voor deze robot teveel gevraagd. Daarnaast vind ik zijn accuduur zeer beperkt en loopt hij vast als hij onder kasten zich voortbeweegt.
Mogelijks moet ik er nog even aan wennen, maar tot heden ben ik maar matig tot niet tevreden over deze aankoop.
Beoordeel deze review: