Specificaties 2,4" display, geen geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Nokia 7230 Zwart Review

stanv88Newbie 25 april 2010, laatste update op 25 april 2010, 990 views

Nokia 7230 Zwart

Pluspunten

• Prijs, design, mogelijkheden: internet, navigatie, multimedia etc.

Minpunten

• batterijduur, geen touchscreen

Ik heb de Nokia 7230 nu enkele dagen en ben er erg tevreden over. Hij is zoals ik van Nokia verwachte een robuuste telefoon van hoge kwaliteit en prettige navigatie. Uniek vind ik dat ik hem uiteraard gebruik als mobiele telefoon, maar ook als digitale camera, mp3 speler, navigatie systeem en om mee te e-mailen en internetten. Hij komt dus erg dicht in de buurt van een echte smartphone, maar wel voor slechts een fractie van de prijs. Ik heb deze telefoon aangeschaft na een bijzonder uitgebreide review te hebben gelezen op een website die speciaal voor de Nokia 7230 is gemaakt.

Heb jij ook een Nokia 7230 Zwart?

Het is redelijk beknopt, maar wel goed dat je het in ieder geval wilt delen met anderen. Het negatieve punt ''geen touchscreen'' begrijp ik niet echt. Dit is toch een punt waar je in grote mate zelf invloed op uit kan oefenen? Je beslist toch zelf om geen touchscreen telefoon te kopen? :X Vind het een beetje apart argument.
Bekijk eens hoe andere tweakers reviews schrijven en steek er het nodige van op voor de volgende keer ;)