Tweakers zegt: 8,5

Samsung Galaxy S10 128GB Zwart

Specificaties 6,1" • 3040x1440 • 128GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Samsung Galaxy S10 128GB Zwart Review

GVeen 9 maart 2019, laatste update op 14 maart 2019, 1.553 views Product gekocht

Samsung Galaxy S10 128GB Zwart

Nu een dag in bezit en in vergelijking met m'n Samsung note4 en Huawei P9 is de s10 goede upgrade. Voor mij combineert hij de compactheid van de P9 met de kwaliteit en ervaring van de note4, maar allemaal weer een stuk sneller (zoals altijd met een nieuwe smartphone)

Pluspunten

• Scherm
  • Camera
  • Vingerafdruksensor in scherm

Minpunten

• Bloatware (Mcafee, Samsung Upday)
  • Het constant activeren van features + notificaties

Hier nog wat dingetjes die de ervaring verbeterde voor mij.

Gebruikstips:
- Installeer samsungs's "one handed operation +" voor gestures, maar disable edge panel dan wel.
- Sla tweemaal een belangrijke vinger om voor de fingerprint reader: één normaal en één waarbij je de vinger constant zoveel mogenlijk ernaast houdt. Dit verbeterd de recognitie aanzienlijk omdat de sweetspot "groter" wordt.

Heb jij ook een Samsung Galaxy S10 128GB Zwart?

Je noemt mcafee als bloatware. Waar staat dit? Ik kan het niet vinden op mn S10.
Setting->device care->security
Maar er is ook nog ergens een VPN met gelimiteerde data hoeveelheid van McAfee die ik uit heb staan. Weet niet waar die zit sorry. + er is nog een nieuws app, "upday" van samsung, die je waarschijnlijk wil disablen (kan je natuurlijk niet uitzetten)
Weet je toevallig of Facebook en Instagram weer voorgeïnstalleerd zitten en niet te verwijderen zijn (wel te disabelen though).
Ik kan in de play-store Facebook en Instagram un-installen en kwamen --volgens mij-- niet voorgeinstalleerd.