Skullcandy Ink'd 2.0 Wireless (Grijs, Zwart)

Specificaties In-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Skullcandy Ink'd 2.0 Wireless (Grijs, Zwart) Review

Roy4391 8 maart 2019, 316 views Product gekocht

Skullcandy Ink'd 2.0 Wireless (Grijs, Zwart)

Prima product voor een prima prijs! Voor de onderkant van de markt segment voor draadloze in-ear headphones ben ik zeer tevreden. Geluid is prima, geen ruis Range: ik kan m'n appartement van 100m2 prima doorlopen zonder echt geluid te verliezen. Ik ben tevreden! Alleen opbergen is iets lastiger.

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Goede Range (+/-10m)
  • Makkelijk te koppelen
  • Prima accuduur

Minpunten

• Opbergen
  • Geluid flets bij vol volume

Erg prettige in-ear headphones voor een prima prijs. Omdat ik op zoek was naar het gemakt van draadloze in-ear headphones maar geen super groot budget heb, heb ik dit product aangeschaft. Tot op heden ben ik erg tevreden! Prima geluid, prima range, nette prijs en goede accuduur.

Het geluid

De bass wordt goed weergegeven. Echter begin je wel te horen dat het geluid iets fletser wordt als je het volume meer als 75% open draaid. Aangezien dit naar mijn mening toch te hard is en slecht voor je gehoord stoor ik me hier niet aan. Op normaal volume is het geluid wel mooi voor iets uit deze prijsklasse.

Het gemak

Het dragen van de bijgeleverde band was voor mij een beetje wennen, maar zit zeker niet onconfortabel. Met sporten biedt dit als voorbeeld dat je oortjes nooit ver uit kunnen vallen, als ze uitvallen, want de siliconen oortjes blijven goed zitten.
De oortjes zijn goed te koppelen met je smartphone en je laptop (mits de laptop voorzien is van Bluetooth), ook als je de oortjes met beide devices door elkaar heen gebruikt gaat verbinden makkelijk.
Het opladen gaat via een micro USB kabel, dus geen rare stekkertjes o.i.d., dit is wel fijn. Het rubber dopje vooraan waar de kabel in moet vind ik wel iets lastig los te maken, maar niet hinderlijk. Aangezien de oortjes 8 uur lang meegaan op een batterij bij gemiddeld volume (ik kan een dag werken achter m'n laptop met muziek op de achtergrond zonder tussendoor op te laden). Het nadeel aan de oortjes is wel dat ze lastiger op te bergen zijn door de nekband. Ook voelen de draadjes een tikkeltje kwetsbaar aan.

De conclusie

Prima in-ear wireless headphones voor een prima prijs. Verwacht geen wonderen, het blijft een setje van € 40,-. Maar als je gewoon makkelijk wilt kunnen bellen en muziek wilt luisteren op normaal volume is dit een goede keuze. Zoek je iets met kraakzuiver geluid op standje supep-disco kan je beter verder zoeken (maar dan ben je voor draadlose oordopjes wel het dubbele kwijt).

Heb jij ook een Skullcandy Ink'd 2.0 Wireless (Grijs, Zwart)?